sobota, 21 czerwca 2014

Kwiaty nasturcji faszerowane twarożkiem z nerkowców.

Kwiaty nasturcji są jednym z moich ulubionych jadalnych kwiatów ze względu na przepiękny wygląd, dostępność i lekko ostry smak przypominający nieco rzodkiewkę lub rzeżuchę.

To pierwsze kwiatki które podjadałam bo zrywałam je z rabatek babci i ukradkiem wcinałam...a potem zapomniałam o nich na całe lata...

Są dla mnie wspomnieniem babcinego ogrodu i jedną z roślin które koniecznie musza się w nim znaleźć żebym mogła go tak nazwać.

Wypełnione ostrawym twarożkiem z nerkowców i czosnku tworzą na talerzu cudownie piękną przystawkę:)




KWIATY NASTURCJI FASZEROWANE TWAROŻKIEM Z NERKOWCÓW

Składniki:
8-10 kwiatów nasturcji
szklanka namoczonych na noc nerkowców
sok z połowy limonki
1-2 ząbki czosnku
sól
świeżo mielony czarny pieprz




Przygotowanie:

1. Przygotuj twarożek z nerkowców: orzechy, sok z limonki, zmiażdżony czosnek  i przyprawy zblenduj dokładnie. Dopraw ewentualnie do smaku. im dłużej będzie miksowany tym gładszą będzie miał konsystencję.

2. Z twarożku formuj kulki wielkości małego orzecha, faszeruj nimi każdy kwiat. Udekoruj np. posiekanym szczypiorkiem lub natką. Ułóż na talerzu. Podawaj od razu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawsze mi cieplej na sercu kiedy zostawisz komentarz:) Za każdy dziękuję!Pozdrawiam!