niedziela, 16 marca 2014

Czekoladowe talarki z siekanymi bakaliami

Kolejna propozycja pysznej, małej, czekoladowej przekąski.
Szybkiej i bardzo łatwej.
W zależności od upodobań można ją zrobić z gorzkiej, mlecznej lub białej czekolady i dobrać ulubione dodatki: orzechy, migdały, pistacje lub inne suszone bakalie.

Tyle możliwości!

Ja proponuję moją ulubioną wersję: dobra gorzka czekolada, siekane migdały i szczypta cynamonu.



CZEKOLADOWE TALARKI Z SIEKANYMI BAKALIAMI

Składniki:

100g dobrej gorzkiej czekolady
50g siekanych migdałów
pół łyżeczki mielonego cynamonu



Przygotowanie:

1.Czekoladę roztop w kąpieli wodnej. Łyżką nakładaj porcję roztopionej czekolady na papier do pieczenia lub matę silikonową nadając im kształt krążków.

2. Zanim czekolada zastygnie posyp ja posiekanymi migdałami i oprósz cynamonem.

3. Zostaw do całkowitego zastygnięcia. Delikatnie zdejmij z papieru lub silikonu.

Smacznego!!!


1 komentarz:

  1. Jakoś przeglądając przepisy, nigdy nie widziałam sensu roztapiać czekolady, aby zrobić z niej inną czekoladę, ale chyba czas to zmienic :)

    OdpowiedzUsuń

Zawsze mi cieplej na sercu kiedy zostawisz komentarz:) Za każdy dziękuję!Pozdrawiam!