sobota, 1 listopada 2014

WYNIKI KONKURSU z książką ! Zapraszam!

Z przyjemnością czytałam wasze propozycje dotyczące potraw z dzikich roślin.
Wszystkie są fantastyczne od tych podstawowych do tych skomplikowanych. Z chwastów, dzikich owoców, kwiatów.
Jesteście wspaniali, kreatywni i cudownie entuzjastyczni:)

Gdybym mogła każdemu z was posłałabym książkę...ale musiałam wybrać i to był naprawdę ciężki, łamiący serce wybór.
Ale mus to mus:)

A więc nie przedłużając...Książkę Łukasza Łuczaja pod tytułem "Dzika kuchnia" za fantastyczny pomysł zarówno na uroczysty tort jak i prosty ale szybki i błyskawicznie znikający biszkopt nasączony sokiem z czarnego bzu otrzymuje AGA FRĄCZEK.

Aga proszę prześlij mi adres na który mam wysłać nagrodę (mailowo lub wiadomością na facebook'u).

Dziękuję wszystkim którzy zadali sobie trud wzięcia udziału w konkursie!
Wypatrujcie kolejnych! Mam już parę pomysłów:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zawsze mi cieplej na sercu kiedy zostawisz komentarz:) Za każdy dziękuję!Pozdrawiam!