niedziela, 9 października 2011

Moja wielka kolorowa kanapka:)

Czasem naprawdę ma się ochotę na coś niezbyt skomplikowanego za to z dobrych składników.
Czegoś niewyszukanego ale z odrobiną luksusu.

Czasem mam ochote na wielką kanapkę:P
Moją wielką kanapkę...



Ostatnim kanapkowym hitem jest ciabatta z kozim serem, cukinią,pieczonym czosnkiem i pomidorem....jeeeej...


potrzebujemy:
ciabattę(ja użyłam pełnoziarnistej)
pomidora
małą cukinię
parę ząbków czosnku
twarożek kozi naturalny
i ewentualnie parę listków natki(ja jestem natkomaniaczką) i sól z pieprzem.



Co robimy:
Cukinie kroimy na plasterki, ząbki czosnku na pół...pieczemy obie rzeczy na ładny złoty kolorek.
Pomidora kroimy na półplasterki.

Przekrojoną na pół ciabatę smarujemy (nie żałując!) kozim serem...na to układamy cukinię, pomidora,czosnek i natkę.Doprawiamy, składamy i zajadamy:)



Smacznego!!!

13 komentarzy:

  1. konkretna kanapka :) takie lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach cukinia, moje drugie z ulubionych warzyw... zaraz po pomidorkach oczywiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma nic lepszego nad kanapkę z ciabatty! No, chyba, że jest to ciabatta z grillowaną cukinią. ;) Ja jeszcze podpiekam lekko środek bułek po przecięciu! Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem natkomaniaczka ;) kanapka dla mnie wręcz idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszę się na taką kanapkę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. boska kanapka!!!! no i ten twarozek kozi... rozmarzylam sie... podkradam pomysl!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj pysznie! Ja też często robię wielkie kanapki, a potem siadam i się delektuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. och, cudna ta kanapka! uwielbiam takie! lunch zdrowy, sycący i pięknie wyglądający.

    Pozdrawiam
    monika

    OdpowiedzUsuń
  9. smakowite połączenie! :) chętnie wcięłabym taką ciabatkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, czasem starczy kilka prostych, ale wysokiej jakości składników i można stworzyć cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. Nieskomplikowane, a przepyszne. Jestem przed śniadaniem... ale narobiłaś mi smaka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. moja wielka kolorowa kanapka brzmi tak obficie jak "moje wielkie greckie wesele" i zdecydowanie tak samo zaczyna należeć do moich ulubionych :) kto powiedział, że kanapki muszą być nudne? ta propozycja zdecydowanie do nudnych nie należy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogromna ta kanapka, no i nie spodziewałabym się cukinii

    OdpowiedzUsuń

Zawsze mi cieplej na sercu kiedy zostawisz komentarz:) Za każdy dziękuję!Pozdrawiam!